سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام های طلایی برای برنامه ریزی کنکور 98 در تابستان

با شروع فصل تابستان و پایان امتحانات دوازدهمی ها کم کم همگی به این فکر میکنند که نیاز به برنامه ریزی کنکور 98 برای یک استارت طوفانی در تابستان دارند. تقریبا یک سالی تا زمان کنکور 98 باقی مانده است و فرصت بسیار مناسبی است که با برنامه ریزی برای کنکور 98 بتوانیم موفقیت و کسب رتبه بسیار عالی در کنکور 98 را تضمین کنیم. ابتدا بریم سراغ لینک هایی که میتونن بهتون کمک کنن :

برنامه ریزی کنکور


برنامه ریزی کنکور 98


برنامه ریزی روزانه برای کنکور


برنامه ریزی هفتگی برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور 98


 

با شروع فصل تابستان و پایان امتحانات دوازدهمی ها کم کم همگی به این فکر میکنند که نیاز به برنامه ریزی کنکور 98 برای یک استارت طوفانی در تابستان دارند. تقریبا یک سالی تا زمان کنکور 98 باقی مانده است و فرصت بسیار مناسبی است که با برنامه ریزی برای کنکور 98 بتوانیم موفقیت و کسب رتبه بسیار عالی در کنکور 98 را تضمین کنیم. ابتدا بریم سراغ لینک هایی که میتونن بهتون کمک کنن :

برنامه ریزی کنکور


برنامه ریزی کنکور 98


برنامه ریزی روزانه برای کنکور


برنامه ریزی هفتگی برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور 98

 

برنامه ریزی برای کنکور 98 یک دغدغه برای کنکوری هاست

در مواردی که مردم هنوز برنامه آموزشی را با یک برنامه درسی معین می کنند، احتمال دارد که برنامه ریزی خود را به محتوا یا دانش مورد نظر منتقل کنند. همچنین کلیلی (1985: 7) ادعا می کند که این دیدگاه برنامه درسی است که بسیاری از معلمان مدارس ابتدایی اتخاذ کرده اند، "مسائل مربوط به برنامه درسی را به خاطر آنها نادیده گرفته اند، زیرا آنها وظیفه خود را در نظر نگرفته اند به این ترتیب بدن دانش را انتقال می دهد. "

برنامه ریزی برای کنکور را از فردا استارت بزنید

حالت های غالب توصیف و مدیریت آموزش امروزه در شکل مولد شکل می گیرد. آموزش اغلب به عنوان یک تمرین فنی شناخته می شود. اهداف تعیین شده، برنامه ریزی شده، پس از اعمال، و نتایج (محصولات) اندازه گیری شده است. این روش تفکر در مورد آموزش و پرورش است که از زمان اواخر دهه 1970 با نفوذ در انگلستان رشد کرده است و با افزایش مهارت و نگرانی در مورد صلاحیت ها مواجه است. بنابراین، در اواخر دهه 1980 و دهه 1990 بسیاری از بحث های مربوط به برنامه درسی مکتب برای مدارس، بسیار نگران نبودند که چگونه در مورد برنامه درسی درباره اهداف و محتویات آن چه فکر می شد.

سایت برنامه کنکور 98 به نام دیجی کنکور است

این کار دو نویسنده آمریکایی فرانکلین بابیت (1918، 1928) و رالف والت تایلر (1949) است که در این سنت تئاتر و عمل را تسلط می یابند. در برنامه آموزشی Bobbitt به شرح زیر است.

خرید برنامه ریزی کنکور 98 به آسانی انجام می شود

نظریه مرکزی [برنامه درسی] ساده است. زندگی انسان، هرچند متنوع است، شامل انجام فعالیت های خاص می شود. آموزش و پرورش که برای زندگی آماده می شود، این است که به طور خاص و مناسب برای این فعالیت های خاص آماده می شود. با این حال ممکن است چندگانه و متنوع باشند برای هر طبقه اجتماعی که می توانند کشف شوند. این تنها به این معنی است که یک نفر به دنیای امور می رود و جزئیاتی را که امور آنها تشکیل می دهند، کشف می کند. اینها توانایی ها، نگرش ها، عادت ها، ارزش ها و اشکال دانش که مردان نیاز دارند را نشان می دهد. این اهداف برنامه درسی خواهد بود. آنها تعداد زیادی، قطعی و مشخص هستند. برنامه درسی پس از آن مجموعه ای از تجربیات است که کودکان و جوانان باید از طریق دستیابی به این اهداف داشته باشند.

جدول برنامه ریزی کنکور را از دیجی کنکور دریافت کنید

این روش تفکر در مورد تئوری و تمرین برنامه درسی به شدت تحت تأثیر توسعه تفکر مدیریتی و تمرین است. ظهور "مدیریت علمی" اغلب با نام مدافع اصلی آن، ف. ویل تیلور همراه است. اساسا آنچه که او پیشنهاد کرد، تقسیم کار بیشتر و ساده سازی شغل بود؛ گسترش کنترل مدیریت بر تمام عناصر محل کار؛ و حسابداری هزینه براساس مطالعه سیستماتیک زمان و حرکت است. هر سه عنصر در این مفهوم از نظریه و برنامه درسی برنامه درگیر بودند.

برنامه ریزی روزانه برای کنکور را در دفترچه یادداشت کنید

به عنوان مثال، یکی از جاذبه های این رویکرد به تئوری برنامه درسی بود که در آن توجه دقیقی به آنچه مردم باید بدانند تا کار کنند، زندگی کنند و غیره. مثال آشنا و محدود تر از این روش می تواند در بسیاری از برنامه های آموزشی یافت شود که در آن وظایف یا مشاغل خاص تجزیه و تحلیل شده اند - به شکلی که به عناصر مولفه آنها تقسیم شده اند - و لیست هایی از صلاحیت ها تهیه شده است. به عبارت دیگر، برنامه درسی نبواری نتیجه گمانه زنی صندلی بود، بلکه محصول مطالعه سیستماتیک بود.

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور در نظر گرفته شود

کار و تئوری Bobbitt با پاسخ های مخلوط ملاقات کرد. یک انتقاد از آن است که چنین رویکردهایی صورت گرفته و می تواند ادامه یابد، این است که هیچ دیدگاه اجتماعی یا برنامه ای برای هدایت فرآیند ساخت برنامه درسی وجود ندارد. همانطور که می دانیم یک تمرین فنی است. با این حال، این انتقادات مانند این نبود که در ابتدا تأثیر چنین نظریه برنامه درسی در اواخر دهه 1920 و 1930 را محدود کرد. در عوض، تاثیر رو به رشد روشهای مترقی و متمرکز در محدوده جغرافیایی، مبانی نظری و روانشناختی تربیت را تغییر داد.

وظیفه برنامه ریزی کنکور را به یک فرد مطمئن بسپارید

جنبش پیشرونده در اواخر دهه 1940 در ایالات متحده از اهمیت زیادی برخوردار بود و از آن دوره کار رالف ویل تیلر به ویژه تاثیری ماندگار در تئوری و عملکرد برنامه درسی داشته است. او تأکید Bobbitt را بر عقلانیت و سادگی نسبی به اشتراک گذاشته است. نظریه او بر اساس چهار پرسش اساسی بود:

منبع: برنامه ریزی برای کنکور  -  برنامه ریزی برای کنکور 98  -  برنامه ریزی کنکور  -  برنامه ریزی کنکور 98  -  برنامه ریزی روزانه برای کنکور  -  برنامه ریزی هفتگی برای کنکور  -  برنامه ریزی درسی برای کنکور  -  نمونه برنامه ریزی  -  نمونه برنامه ریزی برای کنکور  -  برنامه ریزی تابستان برای کنکور  -  برنامه ریزی تابستان برای کنکور 98  -  برنامه ریزی تابستان